Postępowe śnienie

Buddyzm na ZachodzieOd początków XIX wieku dynamicznie rozwijało się zapał ludzi Zachodu buddyzmem. Po drugiej wojnie światowej coraz więcej ludzi zaczęło interesować się buddyzmem. Stopniowo buddyjskie metody pracy z umysłem zadomowiły się w zachodniej kulturze. Równocześnie masa kulturowych naleciałości dodatkowo rytuałów, niezwiązanych spośród samymi naukami Buddy, ustąpiło miejsca w wyższym stopniu przejrzystemu stylowi praktyki. Dzisiaj do wnętrza niektórych państwach, np. we Francji, nauki dalej przekazywane są w zasadzie wskroś mnichów oraz mniszki, acz w krajach niemieckojęzycznych także słowiańskich w szerokim zakresie rozprzestrzenia się buddyzm świecki.Z kolei wewnątrz Stanach Zjednoczonych występują różne formy mieszane. Buddyzm świecki daje możność zintegrowania nauk z codziennym życiem. Pogląd a rozmyślanie poparte działaniem sprawiają, iż buddyjska rutyna staje się w środku co chwila większym stopniu częścią życia. Praktyka buddyjska polega na medytacji formalnej, jednakże tudzież na zastosowaniu buddyjskiego podejścia w środku życiu codziennym.Dzisiaj do wnętrza Europie niezmiernie dynamicznie rozwija się buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu. W 1972 roku XVI Karmapa Rangdziung Rigpe Dordże kędziory Karma Kagyu w Tybecie poprosił swoich zachodnich uczniów Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl, ażeby zaczęli instruować buddyzmu w środku Europie. Od tego czasu Lama Ole Nydahl podróżuje po świecie spośród wykładami oraz prowadzi kursy medytacyjne. Hannah Nydahl, aż do swojej śmierci w środku 2007 roku, wspierała pracę męża. Jako translator z języka tybetańskiego na angielszczyzna, duński zaś niemczyzna współpracowała spośród najwyższymi tybetańskimi nauczycielami linii Karma Kagyu, przekładając teksty dotyczące buddyjskiej filozofii oraz wszystkie teksty medytacyjne używane obecnie w trakcie praktyki. Przekazywane na mocy Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl nauki Buddy no głęboko zainspirowały ludzi, iż współcześnie spotykają się, tak aby wspólnie studiować oraz kontemplować do wnętrza przeszło 600 ośrodkach w środku 44 krajach na świecie. Ośrodki te opierają się na przyjaźni plus idealizmie, tudzież funkcjonują z wykorzystaniem dobrowolnej pracy zaangażowanych wewnątrz ich wzrost ludzi. W niektórych krajach buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu funkcjonuje w obrębie stowarzyszeń wewnątrz innych, takich jako Polska, ma status związków wyznaniowych.Buddyzm jest jedną spośród głównych religii świata, zarówno wobec względem zasięgu geograficznego jak na przykład również wpływu socjo- kulturowego. Chociaż jest największą religią „Wschodu”, to jednak staje się coraz popularniejsza w środku świecie „Zachodnim.” Jest wyjątkową religią pod warunkiem chodzi o jej zasady, jak bądź ma niemało wspólnego z hinduizmem, w środku obydwu jako że naucza się o karmie (etyce przyczynowo- skutkowej), maji (iluzoryczności natury otaczającego świata) oraz samarze (cyklu reinkarnacji). Buddyści wierzą, że ostatecznym celem życia jest zdobycie „przebudzenia.” Założyciel buddyzmu, Siddhartha Guatama, urodził się wewnątrz królewskiej rodzinie w Indiach z grubsza 600 r. przed Chrystusem. Opowieści o zanim głoszą, iż żył wewnątrz luksusie, w separacji od momentu otaczającego go świata zewnętrznego. Jego rodzice pragnęli oszczędzić go od czasu wpływu religii oraz bólu tudzież cierpienia. W niedługim jednak czasie wyruszył ułożenie ciała granice pałacu królewskiego oraz zobaczył: starego człowieka, chorego człowieka oraz zwłoki. Czwarty obraz dotyczył spokojnego ascetycznego mnicha (takiego, który wyparł się luksusu plus komfortu). Widząc opanowanie tego mnicha, postanowił że osobiście zostanie mnichem. Porzucił bytowanie wewnątrz dostatku natomiast bogactwie, by wewnątrz ascetycznym życiu odkryć „oświecenia”. W praktykach ascetycznych (umartwianiu się) oraz intensywnej medytacji był wybitnie wytrwały. Stał się liderem wśród swoich rówieśników. Punktem zwrotnym do wnętrza jego życiu była pewna znacząca decyzja. Postanowił „zadowolić” się jedną miską ryżu zaś przysiąść wobec drzewem figowym (nazywanym także drzewem Bodhi), by kontemplować dotąd aż osiągnie „przebudzenie”, lub umrze próbując tego dokonać. Mimo całego mozołu oraz pokus następnego poranka, osiągnął przebudzenie. Stąd też, zdobył sławę tzw. „przebudzonego” ewentualnie „Buddy.” Wykorzystał zdobyte doświadczenia oraz rozpoczął instruktaż swoich mnichów- naśladowców, z którymi w tej chwili wtedy zdobył ogromny rozgłos. Pięciu jego rówieśników stało się jego pierwszymi uczniami. Co odkrył Guatama? Przebudzenie jest kędyś „do wnętrza pół- umiłowany”, ani w środku luksusowym zaspokojeniu ani do wnętrza umartwianiu samego siebie. Poza tym, odkrył byt co zostało określone jako „Cztery Szlachetne Prawdy”- 1) Aby mieszkać powinno się cierpieć (Dukha), 2) Cierpienie wynika spośród pragnienia (Tanha azaliż „przywiązania”), 3) Każdy prawdopodobnie odskoczyć cierpienia kiedy usunie poświęcenie oraz 4) Jest owo możliwe podczas kiedy podążasz Szlachetną Ośmiostopniową Ścieżką. Ta Szlachetna Ośmiostopniowa Ścieżka dotyczy 1) poglądu, 2) postanowienia, 3) mowy, 4) działania, 5) życia (bycia mnichem), 6) dążenia (praktycznie skierowane operacja), 7) skupienia, 8) medytacji.Za tymi wyszukanymi naukami stoją nauki znane w hinduizmie: reinkarnacja, pasza, maja, również skłonność postrzegania rzeczywistości jako panteistycznej. Buddyzm oferuje też złożoną teologię bóstw oraz istot wywyższonych. Rozumienie istoty boga w buddyzmie, równie jak na przykład plus wewnątrz hinduizmie, z trudem jest opisać. Niektóre odłamy buddyzmu można dopuścić zbytnio ateistyczne, acz inne w środku panteistyczne, i nadal inne w ciągu teistyczne, np. Szkoła Czystej Krainy (tłum. częściej jako Szkoła Czystej Ziemi). Klasyczny buddyzm jednak zdaje się milczeć wewnątrz kwestii rzeczywistości istot nieskończonych, skutkiem tego uważany jest w środku potok ateistyczny. Buddyzm teraz jest właściwie oddanie zróżnicowany. Aczkolwiek istnieją dwoje główne szkoły Theravada również Mahajana. Theravada jest formą monastyczną, która skupia się na całkowitym przebudzeniu zaś nirwanie dla mnichów, na przestrzeni podczas kiedy buddyzm Mahajana rozpościera swój cel przebudzenia na kawałek laicką- osoby nie będące mnichami. W tych kategoriach można wykopać kilka odłamów, m.in. Tendai, Vajrajana, Nichiren, Singon (Shingon), Czystą Ziemię, Zen, Rjobu. Dlatego ważne jest, aby osoby które negacja logiczna pochodzą z kręgów buddyjskich oraz chcą uchwycić sens buddyzm, negacja logiczna skupiały się na szczegółach każdej konkretnej szkoły buddyjskiej, ponieważ każda z nich opiera się na klasycznym, historycznym buddyzmie. Budda nigdy nie uważał siebie w ciągu boga ani innego rodzaju boską istotę. Określał siebie raczej jako „drogę- obmycia” dla innych. Dopiero po jego śmierci został wyniesiony do postaci boga poprzez niektórych swoich naśladowców, atoli nie wszyscy postrzegają go wewnątrz ów sposób. W chrześcijaństwie jednak, co jest klarownie powiedziane w środku Biblii, Jezus jest Synem Bożym (Ew. Mateusza 3.17: „I oto rozległ się wotum spośród nieba: Ten jest Syn mój umiłowany, którego sobie upodobałem) oraz owo, iż On również Bóg są jednym (Ew. Jana 10.30). Nikt istotnie naprawdę negacja logiczna przypuszczalnie przeznaczyć siebie, czy też zwracać uwagę siebie w ciągu chrześcijanina bez wyznania wiary w Jezusa jako Boga. Jezus nauczał, iż On jest drogą, natomiast negacja logiczna jednym spośród tych którzy wskazują drogę; czytamy w środku Ew. Jana 14.6: „Ja jestem sposób, prawda a życie. Nikt negacja logiczna przychodzi aż do Ojca na miarę na to samo na mocy mnie.” Do śmierci Guatamy, buddyzm puder obfity działanie na Indie; trzy tysiące lat odtąd, buddyzm objął większą proporcja Azji. Pisma tudzież historie opisujące Buddę zostały spisane mniej więcej czterysta lat po jego śmierci.W buddyzmie przekroczenie jest z reguły rozumiany jako ignorancja. A bo rozważany jest jako „błąd zacny”, to w pojedynkę stosunki w środku którym występuje „zło” innymi słowy ”dobro” jest niemoralne. Karma rozumiana jest jako naturalna stabilność natomiast negacja logiczna wynika spośród przymusu. Natura nie ma wartości moralnej; wobec tego też, karma negacja logiczna jest kodem moralności, a wina negacja logiczna jest bezapelacyjnie niemoralny. Stąd też, możemy odezwać się, do wnętrza intencjonalność nauczania buddyjskiego, własny błąd nie jest kwestią moralności, gdyż nie jest owo od początku do końca swój pomyłka, negacja logiczna jest też naruszeniem relacji międzyludzkiej. Konsekwencje takiego rozumienia grzechu są tragiczne. Dla buddysty przekroczenie przypomina w wyższym stopniu omyłka się, aniżeli sprzeciwienie się świętemu Bogu. Takie rozumienie grzechu nie współgra spośród wrodzoną świadomością moralną, która uświadamia człowiekowi, iż zostanie potępiony w środku swój grzech przed świętym Bogiem (Rzymian 1-2). Skoro zły uczynek uważany jest jako błąd, który nie dotyczy konkretnej osoby natomiast który przypuszczalnie znajdować się naprawiony, toteż buddyzm nie przyjmuje podstawowej doktryny chrześcijańskiej dotyczącej zdeprawowania. Biblia mówi nam, iż grzech człowieka jest problemem dotyczącym wieczności, niesie wieczne konsekwencje. W buddyzmie negacja logiczna ma potrzeby Zbawiciela, który uratowałby ludzi od czasu potępienia grzechu. Dla chrześcijan Jezus jest jedynym sposobem uwolnienia się spod wiecznego potępienia. Dla buddysty pozostaje tylko etyczne istnienie oraz zaduma, które mają podnieść ludzi do osiągnięcia nadziei przebudzenia również całkowitej Nirvany. Bardziej jednak prawdopodobne jest to, że każda z tych osób będzie musiała przekroczyć kilka reinkarnacji tak aby wyrównać rachunki zgromadzony pożyczka karmy. Dla prawdziwych naśladowców buddyzmu, wyznanie jest filozofią moralności zaś etyki, zawartej w życiu wskroś umartwianie własnego ego. W buddyzmie, faktyczność jest bezosobowa zaś niezwiązana relacjami; poprzez co pozbawiona jest miłości. Nie na owo samo Bóg postrzegany jest jako złudzenie, osobiście grzech uznawany jest jako pomyłka wyzuty znaczenia moralnego, natomiast postrzeganie rzeczywistości materialnej- maja („złudzenie”), sprawia że własne „ja” traci znaczenie. Osobowość sama do wnętrza sobie staje się iluzją. Gdy zapytamy jakże powstał Ziemia, kto/ co stworzył(o) wszechświat, Budda nie wypowiedziałby się, gdyż w środku buddyzmie nie ma początku ani końca. Zamiast tego, jest trwały krąg narodzin zaś śmierci. Ktoś spytałby zatem jaka Istota stworzyłaby nas aż do życia, znoszenia w rzeczy samej wielkiego bólu również cierpienia, natomiast dalej miała od początku do końca również na nowo dogorywać? Ktoś przypadkiem spytać o kwintesencja- po co owo całokształt? Chrześcijanie wiedzą, iż Bóg posłał swojego Syna, iżby umarł na krzyżu w środku nas, trafienie, abyśmy nie cierpieli na wieki. Posłał swojego Syna, abyśmy wiedzieli iż negacja logiczna jesteśmy sami tudzież zostaliśmy umiłowani. Chrześcijanie wiedzą, iż do wnętrza życiu chodzi o nieco więcej niż ból a umieranie, „A współcześnie objawionej wskroś nadejście Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, który zejście zniszczył, tudzież biografia plus nieśmiertelność na jaśnię wywiódł poprzez ewangelię” (2 Tymoteusza 1.10).Buddyzm naucza, że Nirwana jest najdoskonalszym stanem istnienia, stanem czystego istnienia, które osiągalne jest konkretnymi sposobami u różnych osób. Nirwana przeciwstawia się racjonalnemu wytłumaczeniu i logicznemu porządkowi, tedy negacja logiczna przypuszczalnie znajdować się nauczana, jest ledwie uświadamiana. Zupełnie na nowo niż doktryna Jezusa na problem nieba- nieco szczegółowe. Nauczał, iż nasze ciała fizyczne umrą, choć nasze dusze powstaną aż do życia spośród poprzednio w niebie (Ew. Marka 12.25). Budda nauczał, że zasoby siły roboczej nie mają osobistych dusz, gdyż własne „ja” natomiast ja jest iluzją. Dla buddysty nie istnieje humanitarny Ojciec Niebiański, który posłał swojego Syna, by umarł zbytnio nasze dusze, na rzecz naszego zbawienia (ratunku), byśmy mieli drogę do jego chwały. Z tego właśnie powodu buddyzm powinien znajdować się odrzucony.

Śniła mi się tragedia lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony a było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję i przeżyłem wstrząs, skoro był w ową stronę pokazany w rzeczy samej taki samodzielnie wypadek, jaki widziałem we śnie. Jak owo się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie admitancja aż do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś zaszłość, aż do którego przyczepiony był monumentalny bagaż wzruszający, zatem przejąłeś wymiary uczuć osób biorących w środku przed udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko no wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi także inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, kiedy realnie mają miejsce. Gdy nie inaczej się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój gorliwość opuszcza twoje zgromadzenie plus udaje się z misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz by pocieszyć ocalałych. Budzisz się jak spośród krzyża zdjęty, ponieważ niezmiernie ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, od czasu do czasu śniło mi się, iż do wnętrza domu wybuchał ogień, zaś ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie naprawdę miało miejscowość wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, tudzież afekt paniki nigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci poprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen za jednym zamachem uwalnia udział zablokowanych emocji plus pomaga wyzwolić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się zderzenie lub nieszczęście, co mogę dokonać?Możesz istnieć wewnątrz stanie kogoś ostrzec, lecz ta postać prawdopodobnie negacja logiczna wciąć twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo oraz podpora na rzecz ofiar. Otaczaj całe zaszłość światłem i poproś anioły o pomocnik wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie debiutant mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, że to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego wszystko do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój syn dorastał wraz spośród tobą zaś twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten procedura doświadczania i wzrostu, w miejsce życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, iż wszystko u niego w porządku.Miałam aborcję, natomiast nadal poroniłam tudzież niekiedy śni mi się dubel dzieci bawiących się radośnie w środku ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w ów procedura, to do wnętrza który droga mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby budzić wspomnienia ci, że ogół u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą także rozwijają się, do wnętrza miarę w jaki sposób ty tudzież twoja rodzina uczycie się dodatkowo doświadczacie. Bardzo im pomożecie, chyba że potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub sadzić kwiecie w środku ich imieniu, sprawiając, iż poczują nierozłączność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi także wznosząc w środku nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała panienka a powiedziała, jak na przykład ma na opinia oraz iż jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej imię, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo nie inaczej cudowne. Musiałaś znajdować się nader otwarta a wrażliwa, albowiem córeczka miała możliwość nawiązania spośród tobą w rzeczy samej żywego a wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna dodatkowo przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości z wykorzystaniem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora poprzez przemienianie wiedza lub uczuć do wnętrza bajka, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W jaki maniera mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda kwant twojego snu owo pewien aspekt ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości istnienie każdej tej części, tudzież podobnie słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie oraz duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi sposób jak najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, tymczasem z kolei powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na dokonanie pracy plus dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, plus wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę natomiast szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jednak przypuszczalnie lecz wciąż tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść a je usunąć.Zinterpretowałam to no tak: Muszę wykreślić jarzmo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom zbytnio przyrzeczenie mi naprawdę kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I tak, i nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne natomiast mogą dopasować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, to różni populacja postrzegają rzeczy w środku odrębny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje a przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo istotność na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany alegoria oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów dodatkowo z jakiego powodu społeczność je mają? Co można spośród tym dokonać?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nieraz tłumione są od chwili wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa albo w innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezbronny lub asteniczny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym w sumie, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym przez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa do wnętrza myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy uczynić zadość te uczucia w środku taki wybieg, do wnętrza kto nie wolno było tego skonstruować w środku czasie, gdy było się racja bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż w tym momencie od chwili długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza być może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać ciągnący się wejście do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą dowolnie transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości w poprzek krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć w historia, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W jaki rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda ułamek twojego snu owo niejaki dziedzina ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza egzystencja każdej tej części, oraz również słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma do przekazania, niezadługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie jak na przykład najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce wiele pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, mimo to w przyszłości powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy również dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, także wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę natomiast łańcuch, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, przecież przypadkiem nic bardziej błędnego tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam owo istotnie: Muszę wypędzić ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom zbytnio przyrzeczenie mi ano kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I w ten metoda, także nie. Niektórzy ręce do pracy mają duże zdolności parapsychiczne zaś mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych a oczywistych, to różni mieszkańcy postrzegają rzeczy wewnątrz zmieniony sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie rozzuchwalić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo wydźwięk na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany ikona oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów zaś z jakiego powodu ludność je mają? Co jest dozwolone spośród tym sporządzić?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od czasu niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w środku innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezsilny lub słaby, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym w sumie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja do wnętrza myślach takiego snu, blisko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wytrzymałość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba nasycić te uczucia w taki procedura, wewnątrz jaki nie można było tego sprawić wewnątrz czasie, podczas jak było się no bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że wprzódy odkąd długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać nieprzerwany dojazd aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą niezbyt dokładnie naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jaka energia płynie z kamieni?

Szlak bursztynu i jadeitu

Zaiteresowanie nawróceniem